Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2009 11:52 - Generation Z, ver 1.0.0 (3/5)
Автор: burberry Категория: Технологии   
Прочетен: 949 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 30.06.2009 15:41


Gen Z ver 1.0.0 (2/5) image
Компютърните игри бяха игрите на моето детство. Много по-интересни, забавни и полезни ми бяха в сравнение с така наречените "народна топка", "ластик", "ръбче" и други подобни игри, които както преди, така и сега ми се струват дебилни. Предпочитам и децата ми да играят на компютърни игри вместо да се чудят от скука с каква глупост да се занимават. Все още играя, сигурно никога няма да спра. Това е един прекрасен свят, в който всичко зависи от теб, в който винаги можеш да започнеш отначало, ако положението стане безнадеждно.

Признавам, че трудно намирам общи теми с поколението на родителите ми. Не защото не мога да комуникирам, не защото съм увредена от интернет. Не. Просто те са спрели. Всички са спрели по един особен и еднакъв начин. Не могат толкова бързо да наваксат телекомуникационния прогрес, не могат толкова бързо да възприемат новата информация. Всичко им е сложно, объркано и вредно. Някои се опитват, наистина се опитват, опитите им будят насмешка. Разбирам ги, не им е лесно. Поне да не критикуват така усърдно новото, което ще остане чуждо за тях.

Имах опасения, че за моите деца аз ще съм същата спряла, невъзможна за ъпдейт личност с малко капацитет и много спомени. Вече не мисля така. Наистина моето поколение е променено - ние сме първите - можем да намираме, събираме, класифицираме, обработваме, осмисляме и използваме много повече информация в сравнение с нашите родители. На няколко езика. Промените за нас не са революция, не са нещо, което трябва да приемаме - те са част от ежедневието ни и ако не получаваме непрекъснато нова и нова информация, се чувстваме като хора, които си губят времето.

Gen Z ver 1.0.0 (4/5)


Тагове:   поколение,   общуване,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: burberry
Категория: Други
Прочетен: 75373
Постинги: 18
Коментари: 47
Гласове: 222
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930