Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2009 15:30 - Пушите ли?
Автор: burberry Категория: Бизнес   
Прочетен: 2707 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.06.2009 15:31


- Здравейте, пушите ли? - посреща ме на вратата на магазина стройно момиче с усмивка, която бих нарекла "лъчезарна", ако не беше фалшива.
- Защо питате? - решавам да бъда мила макар, че първата ми реакция беше "Не е Ваша работа", но секунда преди да го изтърся изведнъж ми светна, че може и да й е работа. За това го замених с по-учтивия вариант.
Нещо се случва с очите на девойката, някак минават в режим "Гледам и не виждам" - блуждаят нефокусирано някъде над раменете ми, и автоматично устата й изстрелва наизустено рекламно съобщение:
 - Искам да Ви представя новите...
Загрявам, че ми рекламира цигари. Прекъсвам я:
- Какво правите, нали знаете, че цигарите са вредни?
- Тези са с подобрен филтър...
- Това ги прави полезни ли?
- Намалява вредното въздействие...
- И мога да си ги пуша безпроблемно, докато съм бременна?
Очите й премигват и минават в режим "Гледам и виждам", гласът й губи механичното си звучение:
- Извинете, не забелязах...
- Няма значение. А Вие пушите ли?
- Аз...

Махам с ръка - Остави, не ме интересува...

Колега влиза след мен в магазина.
- Здравейте, пушите ли? - момичето бързо се е окопитило и отново е включило автоматизирания си глас.
- Вие нормална ли Сте?! - чак аз се стряскам от тона на колегата. Досмешава как само до преди няколко секунди съм си помислила, че моята реплика ще е груба...
- Аз... - очите на момичето са объркани - бързо сменят няколко режима и накрая се спират просто на "Гледам"
- Как можете да ми рекламирате цигари, искате да ме разболеете ли?! Наясно ли сте, че това е подсъдно?!

Маха с ръка - Остави, не ме интересува...

- Здравейте, пушите ли?

image





Тагове:   магазин,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: burberry
Категория: Други
Прочетен: 74813
Постинги: 18
Коментари: 47
Гласове: 222
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031